Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik verzend bestellingen op maandag. Bestellingen die vóór zondag 22:00u worden geplaatst, worden elke maandag verzonden, tenzij anders aangegeven. In de meeste gevallen wordt je pakketje dan op dinsdag bezorgd. Ik heb helaas geen invloed op eventuele vertragingen bij transportbedrijven. Heb je je bestelling 7 dagen na verzending nog niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar studiosonate@gmail.com.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 4,50. Vanaf een aankoopbedrag van € 75,00 zijn de verzendkosten gratis.

Verzend je ook naar het buitenland?
Nee, ik verkoop en verzend momenteel alleen binnen Nederland.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja. Je krijgt na het bestellen een bevestiging van je bestelling in je mail. Niet ontvangen? Check even je spam.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Ja. Je krijgt na het bestellen een factuur in je mail voor je eigen administratie. Dit kan een uurtje duren. Niet ontvangen? Check even je spam.

Kan ik mijn bestelling volgen?
In de meeste gevallen ontvang je geen track & trace-link omdat je bestelling wordt verzonden met de reguliere brievenbuspost. Je ontvangt wel altijd een mail dat je bestelling op de post is gegaan.
Bestel je een originele aquarel, dan wordt je pakketje wel altijd verzonden met track & trace; je ontvangt deze link in je mail. In dit geval is voor ontvangst een handtekening vereist.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ik doe mijn best om je blij te maken met jouw bestelling. Maar mocht je toch van gedachten zijn veranderd, dan vertel ik je op deze pagina hoe je je bestelling kunt retourneren. Ruilen is niet mogelijk.
Let op: werk op maat of ander gepersonaliseerd werk kan niet geretourneerd worden.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?
Wat vervelend! Mail naar studiosonate@gmail.com. Stuur in de bijlage een foto van je bestelling mee zoals je deze hebt ontvangen plus je bestelnummer. Dan gaan we dat oplossen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen/ik mis een product bij mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Oeps! Stuur een mailtje naar studiosonate@gmail.com. Stuur in de bijlage een foto van je bestelling mee zoals je deze hebt ontvangen plus je bestelnummer. Ik stuur je dan -op mijn kosten uiteraard- het juiste/ontbrekende artikel toe.

Zijn de kleuren op de website zoals in het echt?
Ik doe mijn uiterste best om mijn werk zo goed mogelijk te fotograferen. Toch kunnen kleuren in het echt enigszins afwijken vanwege kleurverschillen in monitoren en andere schermen.

Zijn de originele aquarellen en prints in de webshop inclusief de lijst?
Nee, de originele aquarellen en prints worden zonder lijst of andere attributen geleverd. Op de product foto’s in de webshop worden originele aquarellen en prints soms afgebeeld in een lijst om je een indruk te kunnen geven, maar deze lijsten dienen enkel als attribuut om je een idee te kunnen geven en wordt niet mee geleverd. Zo kun je zelf een mooie lijst uitzoeken die past bij jouw smaak en interieur! 

Ontvang ik bij een originele aquarel een certificaat van echtheid?
Ja, bij aankoop van een originele aquarel ontvang je een certificaat van echtheid. Ook is iedere originele aquarel gesigneerd.

Mag ik je werk kopiëren?
Nee. De rechten van wat ik maak blijven, ook na aankoop, bij mij. Het is niet toegestaan om het beeld op enige manier te reproduceren, kopiëren of verveelvoudigen.
Ook werk op maat dat in opdracht van de klant wordt gemaakt, blijft auteursrechtelijk eigendom van mij en mag niet door de klant worden gebruik voor andere doeleinden.

Doe je ook aan wholesale?
Jazeker. Lijkt het je leuk om kaarten van mij te verkopen in je winkel? Bestel dan niet via mijn webshop, maar stuur een mailtje naar studiosonate@gmail.com, en ik neem zo gauw mogelijk contact met je op. Ik kijk er naar uit!

Hoe kan ik contact met je opnemen?
Via studiosonate@gmail.com. Doorgaans beantwoord ik je mail binnen 24 uur.
DM’s op sociale media zie ik vaak over het hoofd, dus die worden over het algemeen niet beantwoord.

Winkelwagen